Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100711

Publicerad 2010-07-11 22:34:21 i Allmänt,

Precis duschat, första helgen är avklarad och det känns hur gött som helst kan jag ju lova :) Har dock varit riktigt varmt att slita i värmen idag, men som sagt älskar man sitt jobb så :)
imorron har jag min lediga dag, sen jobbar jag bara tre dagar sen äre långhelg ! Fint det

Imorgon blir det örebro sen kanske bad om vädret är okej ! det är ju så sjukt varmt i vattnet nu, riktgt gött :)
men nu ska jag kila och kolla på förlängningen i fotbollen, ha en fin kväll =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela