Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100714

Publicerad 2010-07-14 21:22:45 i Allmänt,

En riktigt trött dag har det varit, försov mig imorse. Vakna 15 min innan ja börja, va bara att stressa så ja va på jobbet kl sju precis rätt bra vaa !
Sen va det meningen att man skulle göra något med lovisa och linn men ja fick så ont i huvet så ja somna i sängen och vakna vid sex, gött ! Men det kommer alltid en ny dag, det e skönt :)

just nu har ja precis kommit hem, har varit och köpa mandariner. Så oerhört gott äre ju :) Så nu ska ja snart duscha sen blire nog en film sen sova =)
imorron jobbar ja 14-21 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela