Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100719

Publicerad 2010-07-19 19:37:06 i Allmänt,

Ett tag sen.
Helgen har varit riktigt fin. I Lördags blev det dop. Riktigt trevligt. Sen blev det jossan på kvällen och utgång, nykter då såklart. Hann väl va på statt i 20 min när min pojkvän ringde och skulle ha skjuts hem.. trevligt.. Men nästa gång kanske man hinner stanna lite längre, Men klart man ställer upp !

Igår gjorde jossan jag och emily bort oss när vi skulle beställa mat och åka ner till näset och käka. beställde på max och så när vi va nere vid näset kom vi på att vi glömde maten. HAHAH ! det va bara att åka tillbaka och hämta det :) haha älskar er !

Idag har det varit jobb till klockan tre. Gick ovanligt bra faktiskt.
imorron jobbar ja en till dagtur sen är ja ledig tills på lördag! riktigt nice :) Förresten ska vi till mvc imorron, så mysigt. Alltid lite nervös bara. Men det går bra :)
men nu ska jag ut och motionera lite.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-19 22:04:50

Hur går det med ungen? Lägg ut bilder?

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-21 11:26:25

Det går bra me knodden, lägger ut bilder senare idag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela