Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100728

Publicerad 2010-07-28 22:36:02 i Allmänt,

precis duschat. jobba från 15 till 21 idag. Gick riktigt fint. Bara två veckor kvar nu, och en enda helg på det ! Fiint =)
Förvörigt har det inte hänt så mkt dom senaste dagarna. Lovisa och jag var i örebro igår. Köpte massa baby kläder ! <3 så mysigt !
imorron blire att gå upp i tid och ta en promenad sen åka och köpa puder. Sen blire jobb från 14 till 21 !
ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela