Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2010-07-09 22:21:23 i Allmänt,

Har precis ätit grillat me familjen och nu sitter jag här och lyssnar på gyllene tider, sjukt bra :)
det gick bra att jobba och har bara 23 pass kvar den här sommaren på 5 veckor. Tiden går fort !
imorron blir en delad tur från 07.30-10.30 sen 15.30-21.00 :) sooft !

just nu känner jag att lilla bebben sparkar rätt mycket, för en vecka sen kände man ingenting och nu känns det rätt mycket faktiskt. Så mysigt äre ! Och börjar få lite mage också, det har också kommit den senaste veckan. Det börjar ta sig med andra ord =) mysigt och jag längtar. Fick mig en tankeställare när man läste det där att tänk hur kul det känns för barnet att komma och man inte ville ha det. Alltså, skulle nog aldrig kunna göra abort tror jag ärligt. Första reaktionen när man blir rädd är ju abort, men sen kommer det så mycket känslor !
Får dåligt samvete när man ville ta bort det först men tror som kuratorn sa att det är en naturlig reaktion men =( dåligt samvet dirr iaf !
men jag älskar honom mer än allt annat redan, är så orolig över allt men det kommer gå bra. Det gör det för dom flesta:) men vill bara få åka in till bb och föda och få honom på mitt bröst, vilken kärlek och trygghet ! <3

Men nu ska jag ta en promenad ha det fint =) love

tack för att du är så bra hilding ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela