Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

den som inte låter barnen komma =)

Publicerad 2010-07-07 22:26:12 i Allmänt,

Jaa, vilken annorlunda dag trots allt. Lite humor har det varit i den iaf.
Men jag tänker inte låta någon trycka ner mig pga det här, glöm inte att vi är två om det liksom:)

fattar inte bara hur folk kan lägga energi på att sitta och kommentera så fina saker på facebook!? dom tog nog fb lite fel vet inte,
men nu ska jag iaf ta ett bad. Fundera på om jag verkligen är värd all skit!? Fredrika min underbara vän sa att ta ingen skit lisa ! Lät riktigt vettigt och jag ska nog följa hennes råd.
ha en fin kväll imorron är jag ledig igen, puss natti

Det var inte här man skulle skriva att man längtar numera!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela