Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fredag !

Publicerad 2010-07-09 11:24:02 i Allmänt,

Tröttt på allt tjaffs, men vill lyfta fram att ja älskar mitt barn. Det kan ingen hindra mig från:)
Har precis ätit frukost, så nu blire att städa lite sen blire jobb vid två. Gött !
hela min helg kommer bestå utav massa jobb. Smällarna i livet man får ta :)

men nu ska jag kila, ha en fin dag :) puss

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-10 10:14:22

Jag det kommer KH =)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-10 10:15:36

jaa, det kommer KH :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela