Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tider !

Publicerad 2010-07-08 23:34:03 i Allmänt,

Får verkligen ingen ro att sova, så mycket tankar liksom på tusen olika saker. Och förlåt om mitt liv låter så perfekt, men jag tycker ärligt mitt liv är det. Visst har ett litet problem på ett håll. Men det är egentligen inte mitt problem så. Och har inget med barnet att göra :) Förresten va vi på mvc idag, allt verkar bra med barnet. Hjärtat slog som det skulle osv. 

Imorronbitti ska jag städa klart mitt rum, håller på och städar bort allt gamalt skit man inte behöver ha. Sen klockan 14 börjar jag jobba, jobbar till 21. Riktigt skönt faktiskt. men ser fram emot att va ledig 4 dagar nästa vecka !

men nu ska jag ta en nattmacka sen blir det en film :) ha det fint, puss 

Alltid tuffa tider om man står bredvid som en drömmare !





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela