Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

varmt !

Publicerad 2010-07-12 18:12:51 i Allmänt,




Kom precis hem från örebro. Det var sjukt varmt att springa i affärer idag ! Så nu ska vi grilla lite och käka jordgubbar sen kommer väl hilding och så ska vi dra och bada. Dom pratar om att det kommer bli en tropisk natt!? Det är ju inte alltför skönt när man ska sova och det är 100 grader varmt i rummet. Men nu äre sommar och det e väl underbart ;)
ha en fin kväll imorron jobbar ja 7-14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela