Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fredag :)

Publicerad 2010-03-05 08:13:28 i Allmänt,




Fredag och jag är ledig, känns riktigt skönt och jag är värt det :) men jobbar ist imorgon kväll och söndag, men det gör mig inget eftersom jag trivs på sjuan :)
igår fyllde snutten år, och han fixa tillomed körkort. Men ni anar inte hur glad jag blev :D Så på kvällen va vi på kalas hos hans mamma sen åkte vi till min bror och hälsa på en sväng. En bra dag !
Och idag när jag är ledig ska jag åka och fixa en present åt min babe eftersom jag inte hann det till igår. Sen ikväll ska vi till min bror och käka :) sen vet man inte vad det blir, men kan väl tänkas att det blir att åka lite bil ;)
men nu ska jag duscha och fixa mig, ha en fin fredag :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela