Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Lördag i norge !

Publicerad 2010-03-27 18:37:14 i Allmänt,

befinner mig i norge i helgen :) riktigt trevligt. Åkte hit igår kväll efter att ha gjort sista dagen på praktiken. Va lite tråkigt att gå därifrån men, så äre. Så jag kom fram till norge halv ett, rätt tröttsamt vare att köra helt själv. men.
Just nu har vi vart på storsentret och coop och handlat lite, och ikväll ska vi käka mexikansk gratäng (Y) sen vet jag inte riktigt vad det blir. Imorron förmiddag åker iaf jag och david hem, tråkigt faktiskt. Men samtidigt skönt och komma hem till snutttis <3 det bästa som finns.
Men nu ska jag hjälpa till lite med maten, ha en fin kväll :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela