Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

måndag

Publicerad 2010-03-15 10:58:24 i Allmänt,

skönt att jag jobbar kväll idag, då typ sitter man framför datorn tills man ska jobba eftersom det inte finns nåt att göra. Sjukt tråkigt oxå att jag typ aldrig jobbar me kh eller jonna längre :( men men, gör minsista dag nästa fredag :) och ingen mer helg ! tummen upp..
men idag har jag även ont i huvet, så ska ta en alvedon och vila lite till nu:) ha en fin dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela