Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag.

Publicerad 2010-03-28 09:49:38 i Allmänt,

har precis vaknat ligger och kollar på tv, ska snart duscha sen blir det frukost och packa och åka hem, både tråkigt och roligt eftersom man saknar vissa personer.
När ja kommer hem ska jag förmodligen åka till min bror eftersom Klara fyllde år igår:) så det blir lite kalas ikväll.
och imorron väntar skolan som sagt, riktigt mysigt :) men nu ska jag kila, en fin dag :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela