Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

3 veckor =)

Publicerad 2010-05-04 12:28:44 i Allmänt,

om exakt tre veckor är vi på väg till arlanda. Och man bara längtar så sjukt mycket. ta mig dit nu !
igår satt jag och gjorde massa saker jag aldrig fått gjorda, rätt göttt ! och idag ska jag göra klart minirapporten och sen plugga massage, har ett litet prov imorron :)
men nu ska jag fortsätta här, ha en fin dag !
puss

Can't find the reason to keep holding on

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela