Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

fredag !

Publicerad 2010-05-21 15:57:44 i Allmänt,

idag när ja kom hem hade jag en överraskning i min postlåda, min studentklänning från nelly hade kommit:O :D underbart fin var den på alltså !
sitter nu med sista rycket i skolan, inget ansträngande direkt men.. och om några dagar åker vi, på tisdag. Hoppas mitt pack följer med !?
men nu ska jag duscha och basta lite sen blire staden. ha en fin kväll, puss eran singel

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela