Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

gone !

Publicerad 2010-05-15 14:16:20 i Allmänt,

skönt med en riktigt lång helg, skönt och komma bort lite också ! så den här helgen befinner jag mig i norge, och ikväll blir det en hejdå fest eftersom dom alla ska flytta hem igen. Trevligt !
Och nu sitter jag och ska jobba med mitt pa och rätta till dom gramatiska felen, men då funkar inte word!? blir galen. aja, får fixa det här !
imorron tidigt måste jag iaf åka hem;S ska ha kalas för släkten och så, fyller ju om en vecka drygt men det passar inte med kalas då eftersom ja åker då, så det får bli imorron =)
ha en fin kväll, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela