Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag - NÄRA !

Publicerad 2010-05-23 21:19:45 i Allmänt,

nu börjar det närma sig, jag är så nervös ! alltså, man har längtat så länge och i övermorron åker vi, fett nice =)
och skolan då? vart tog dom här tre åren vägen? helt underbart hare varit men nu äre över :( men det känns samtidigt bra :)
FÖR VI HAR BARA FESTEN KVAR !

idag blev det kalas för lilla ellen som fyllde två, min syster fyllde även men hon va såklart inte hemma ! grattis :) <3
men nu har ja sån resfeber att ja måste börja packa, ha en fin dag pusss :)



Allt känns så bra, och jag känner mig kär:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela