Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

underbart !

Publicerad 2010-05-18 20:48:31 i Allmänt,

Livet känns ovanligt bra, allt bara flyter på och skolan känns typ klar. Lite smågrejer som inte känns alls betungande kvar. Och på fredag äre 3 veckor kvar till studenten, shit. vart tog dom här tre åren vägen:S kommer sakna det så sjukt mkt, den bästa tiden i mitt liv :)

idag efter skolan blev det att handla lite småsaker till resan, bikini och några klänningar. Sen bev det en fika. Sen två promenader och en tonfisksallad ! en underbar dag,
men nu ska jag duscha och lägga mig i sängen och kolla på Johan Falk, ha det bra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela