Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

måndag

Publicerad 2010-11-29 19:30:44 i Allmänt,

dålig uppdatering nu.. men, haft en bra helg även fast hilding va borta. Men mkt skönt när han kom hem :)
Idag va fabian och jag på bvc. Han hade gått upp till 4020 och är nu 53,5 cm lång. Och är ärligt talat världens snällaste bebis. Han ligger och kollar med sina stora ögon och ser så himla nöjd ut. Han trivs med livet precis som vi gör :)
Idag tillbringade vi hela eftermiddan på marieberg med mamma, jonna och david. Mysigt. Fabian trivdes som vanligt och säger till när han är hungrig, sen är han nöjd igen :)
Fabian fick några julklappar och jag fick med mig en fodrad skinnjacka från lindex. Träligt förresten att jag råka spärra mitt bankkort i helgen eftersom jag va säker på att det va borta..när ja hade ringt och spärrat hittade jag det såklart..åh, så typiskt mig ! Så imorgon när jag vaknar måste jag ringa och fixa ett nytt eftersom jag inte hann med det idag.
Men nu ska jag mysa lite med familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela