Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

måndag, 19 dagar !

Publicerad 2010-11-22 17:21:22 i Allmänt,

yes, idag är Fabian hela 19 dagar och vi hade vårat första besök på bvc. Han väger nu 3640 och är 52 lång. Så han växer riktigt fort nu, så rund och go om kinderna har han börjat bli nu. Snutten =) Snart är det dags för läkarkontrollen som görs efter en månad. Sjukt, han är ändå rätt snart en månad. Fort det har gått. Han är en stor kille nu tycker jag. Så himla med är han, men det var han redan på bb direkt efter förlossningen, det ser man på bilden när hilding håller honom. Och redan efter förlossningen lyfte han på nacken, och gör det nu också såklart. Så sjukt stark är han i nacken. Liten och stark !

I lördags hade Fabian och hilding en pappa och son dag. Jag umgicks med mina tjejer på kvällen och så. Det var riktigt trevligt, saknat dom så. Lite svårt att vara ifrån Fabian, eller väldigt svårt. Men känns tryggt när han är med Hilding så :)

Ikväll blir det att mysa här hemma. Och äta masssor ! Har nämligen svårt att äta, är aldrig hungrig. Helt omöjligt. Och så är jag aldrig sugen på mat längre heller.. Inte bra med tanke på att jag ammar. Men nu blir det att skärpa sig och äta mycket mat. Tror nämligen inte jag har så mkt mjölk till fabian just nu..men det blir ju så om inte jag äter tillräckligt mycket. Så ikväll ska jag laga mkt god mat och äta mkt =)

Men nu ska jag ta upp min lilla prins och sätta mig i soffan och mysa lite, ni anar inte hur underbart det känns och han sin egen son sovandes på sitt bröst. Obeskrivligt kan jag lova ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela