Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Måndag !

Publicerad 2010-11-15 20:33:08 i Allmänt,

Precis kommit ut ur duschen. Ska ta på mig lite kläder nu och slänga mig i soffan och kolla tv.
Fick sova riktigt mkt inatt så jag känner mig väldigt pigg idag, det är skönt :) Tänk om han alltid skulle sova så bra;) fast han gör ju det för det mesta, bara två jobbiga nätter än. Och fler ska det bli, men det gör inget :)

Idag har barnmorskan varit på hembesök, lite småmysigt :) hon vägde honom och han har gått upp i vikt ännu mer, idag väger han 3350. Han är bara tolv dagar och har gått förbi sin födelsevikt, det är bra sa barnmorskan. Det brukar dom göra när dom är två veckor. Och det är han på onsdag iofs..men ändå :) Han mår bra ! <3

Imorron ska jag klippa mig, vet inte riktigt hur jag vill ha håret..svårt det där. Men trött på att det bara hänger, kanske ska satsa på en liten lugg !? ja, varför inte. Vi får se hur vågad jag är imorgon ;)

nu ska jag sätta mig vid mina älsklingar och njuta av livet, ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela