Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

onsdag !

Publicerad 2010-11-17 12:59:49 i Allmänt,

jahopp..då har man varit lite halvsjuk då. Har feber just nu, det suger. Är hängig men ändå pigg. Men man kan liksom inte bara lägga sig i sängen och ligga där hela dan som man gjorde när man inte hade en liten. Nu äre bara och bita ihop och försöka va pigg. Men det går bra faktiskt.
Förlåt mina vänner om jag varit svår att nå på mobilen, men har typ aldrig den med mig..så därför. Det e rätt mkt nu liksom, sjuk och bebis liksom.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela