Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Onsdagsbarn !

Publicerad 2010-11-24 21:44:56 i Allmänt,



Saknar min pappa som kommer vara borta i 5 veckor :( kommer hem lagomt till jul..det blir kul ! <3

Fabian blev idag 14.38 exakt tre veckor. Fort det går :) Han blev ju ett onsdagsbarn och inte ett fredagsbarn som sin mamma :) <3

Nu har jag precis kommit hem från min bror, varit där och käkat tacos och kollat bonde söker.. För övrigt har vi haft en lugn dag, och jag har faktiskt vilat lite på eftermiddan. Riktigt gött va det. Men inatt sov han riktigt bra och det va väldigt skönt.. Tyvärr så har jag inte mat till han så det räcker helt fullt ut. Så ibland så får han tillägg. Men det är tur att det finns tillägg. Han får det en gång på natten när han inte blir nöjd, för som barnmorskan sa är det ju skönt om jag med får sova lite. Och det får jag ju :) Pigg mamma idag !

imorgon ska jag fixa en försäkring till Fabian, teckna ju en i somras men den gäller bara till han är 6 månader..Han behöver en riktig, riktigt bra försäkring våran lilla knodd ! Sen kan det bli örebro en sväng..vi får se !

Nu ska jag lägga mig i soffan, ha det fint !

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-11-24 22:20:03

En stor kille nu den där lilla sötnosen :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-24 22:43:28

ja verkligen, det dröjer inte innan han är tung att bära ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela