Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

torsdag

Publicerad 2010-11-25 12:26:19 i Allmänt,

Har precis gjort mig iordning lite. Har sovit bra inatt faktiskt, så gött. Så jag känner mig utvilad :)
Klockan ett nu kommer en kille från trygg hansa och ska hjälpa oss med en försäkring till Fabian. Efter det ska vi åka till stan en sväng. Ikväll blir det att kolla på nån bra film och bara mysa med plutten. Och imorgon åker pappa hilding till stockholm, mindre roligt. Kommer sakna honom, men det är ju kul för honom :) <3 tur att han kommer hem igen :)

Men nu ska jag ta upp lillkillen som verkar vara lite hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela