Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

va blire !?

Publicerad 2010-11-17 23:48:45 i Allmänt,




Sitter här med min nacke som gör sjukt ont, kan inte vrida huvudet knappt. Då är det illa. Trodde jag va frisk!? Håller det på att komma tillbaka kanske. Hoppas inte det..hatar att vara sjuk.

Ikväll har iaf jag och Daniel varit och hälsa på jonna och david i karlstad, det va mysigt :) Det är skönt för Fabian verkligen älskar att åka bil, det är tur. Han somnar direkt man lägger ner honom i bilbarnstolen, gullunge !

Imorgon hade jag tänkt att gå upp tidigt och gå ut o gå, men det beror helt på hur natten varit, men han sover bra på nätterna så =)  han vill ju äta två gånger ungefär, annars som sover han emellan liksom. Det är riktigt skönt :) en duktig liten kille det där !
men nu ska jag ta en dusch sen blire sängen, natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela