Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

101015

Publicerad 2010-10-15 14:29:52 i Allmänt,




Den här vännen är bra, jävligt bra. Hon ställer alltid upp och är bara helt enkelt så jäävla bäst ! love you <3

har flyttat nu. Därför sjukt dålig uppdatering här, men det blir bättre =)
Men jag mår bra, förutom rätt ont i ena handen och svårt att sova på natten. Men nu äre 20 dagar kvar ! om sex dagar börjar man ju räkna med att han kan komma. Två veckor inna och två veckor efter. Sååå, det börjar bli på riktigt. haha sjukt att man ändå redan känner att man som gått över tiden. Det e tre veckor kvar liksom, men ändå känner man sig besviken att det inte blivit nåt än. Men det är bra, han behöver stanna i magen lite till säkert=) bara han mår bra så kan jag vänta :)

idag blir det ännu mer plock i lägenheten. Ska skruva ihop fabians säng och så. För övrigt har jag kommit till rätta och trivs sjukt bra. Över mina förväntningar måste jag säga :)

Men nu ska jag kila, ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela