Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

12 dagar !

Publicerad 2010-10-23 17:34:30 i Allmänt,

Hilding och jag är hemma i åtorp och myser. Har kollat när degerfors damer spela innebandy, riktigt bra match !=)
Sen blir det att åka till bror och hälsa på eftersom dom kom hem från spanien idag. Lite småtomt när dom inte är hemma faktiskt !

Hilding tror det blir bebis imorron eller på måndag, mamma tror på den 27e..men jag själv känner att jag kommer gå över tiden. Och man brukar väl känna sånt. Tror det kommer gå så långt att dom får sätta igång mig. Meen, det återstår och se ! Mensvärk har jag iaf så det räcker, riktigt jobbigt och riktigt ont i ljumskarna ibland. Meen, det kanske bara är positivt. Meen, inga riktiga värkar än :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela