Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

13 dagar !

Publicerad 2010-10-22 10:53:20 i Allmänt,



13 dagar..eller en vecka och sex dagar kvar ! Är inte alls långt kvar ändå känns det som tiden har stannat av lite nu. Om ni bara visste hur mycket jag längtar !
Igår trodde jag att jag hade värkar, hoppades verkligen, tog tid..men det försvann :( såå, jag kanske inte är gravid kanske bara har ätit mkt senaste tiden ;) Nejdå, snart kommer det komma igång, inom 4 veckor garanterat iaf :) det känns bra !

Just nu sitter jag i åtorp kom precis hit, ska hjälpa mamma att va lite barnvakt. Sen så ska jag tillbaka hem till kga och städa av lite sen blir det mys och matlagning till kvällen ! :)

Men nu ska jag mysa lite me alexander :) Fatta att när han föddes den 22 februari blev jag typ gravid. Helt sjukt !
Sjukt underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela