Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

28 dagar !

Publicerad 2010-10-07 14:17:36 i Allmänt,



Har kommit hem för en stund sen och har nu börjat baka kanelbullar som jag har fått dille på, ingen bra sak att få dille på ju ! Men Hoppas dom går att äta, vore gött med en varm bulle och ett glas kall mjölk i eftermiddag ;)

Medans jag sitter och väntar på att degen ska jäsa kollar jag igenom massa gamla bilder från när vi gick i nian och så. Rätt så små va vi =) hehe, fina tider det ! Meen, nu äre ju liksom på ett annat sätt mkt bättre. För idag är det exakt fyra veckor kvar tills den 4 e november ! så om 4 veckor ungefär är vi världens stoltaste. Hoppas jag inte behöver gå över tiden men det gör mig inget heller egentligen om jag gör det:) ut kommer han ju !

Men nu ska jag kika vidadre här ha en bra dag alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela