Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

29 dagar !

Publicerad 2010-10-06 10:38:50 i Allmänt,

Precis duschat och tagit på mig kläder. Idag ska jag träffa min jobbcoach Lisa ! Sen ska jag hem och packa lite grejer och så, en vecka kvar att bo hemma ! gött !? kommer bli tråkigt också, trivs så bra hemma =/ men men !

Igår va mamma och jag i örebro en sväng, köpte en stor t-shirt jag kan ha på mig även fast jag är tjockis ;) Sen åkte vi hem till min bror och fika lite. Mysig tisdag !
Men nu ska jag platta till håret lite, ha en fin onsdag ! peace

29 dagar

Kommentarer

Postat av: lucke

Publicerad 2010-10-06 10:57:37

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: luffi

Publicerad 2010-10-06 11:01:32

Tja, allt bra!? // Luffi.se =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela