Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

4 dagar !

Publicerad 2010-10-31 14:48:17 i Allmänt,

Sitter i Åtorp just nu, väntar på att min syster och david ska komma hit :) Hade världens dröm inatt om att jag födde barn, allt gick jättebra och jag tyckte inte det va nånting att föda. Man ringde alla älskade vänner och familjen och var bara föör lycklig :D men, så vaknar man och det är inte sant :( men, en bra dröm :)

Idag ska jag bara va här hemma och umgås med familjen och vänta lite till på lilla Fabian :) Sitter just nu och kollar på alla bilder från ultraljudet vi gjorde i somras och även i september. Vill hålla honom i min famn nu ! Han är alla mina tankar just nu, känns som det är det enda man skriver om här. Men, det är väl inte så konstigt att man längtar :) <3



Snart är min graviditet över, så fort har det gått. Dels har man inte vetat nånting förrän man var i femte månaden. Och det är jag väldigt glad över, för annars kanske man inte hade väntat på lilla Fabian idag ! Det finns en mening med allt som sker, det skulle bli såhär. Vi skulle få bli världens lyckligaste :D <3
Livet är helt underbart, man vet aldrig hur det kommer bli. Man kan aldrig se in i framtiden. Och det blir oftast aldrig som man tänkt sig. Men alla har inte den turen att det blir tusen gånger bättre än man tänkt sig ! För ni kan nog inte förstå vilken lycka jag känner. Och det är Fabians förtjänst :) Lillknodden som ligger i magen och väntar på att få komma ut i världen och träffa sin mamma och pappa och alla andra som har tagit honom till sitt hjärta !  <3

Kom ut nu så vi får träffa dig lilleman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela