Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

5 dagar =)

Publicerad 2010-10-30 18:13:43 i Allmänt,




åh det här va längesen! börjar på ettan på gymnasiet =)

5 dagar kvar och ingen bebis än, nej ! Börjar få lite sms och sånt från folk som undrar om han kommit än. Men han har inte kommit än. Har inte direkt känt nåt heller, bara förvärkar som vanligt. Förvärkar är tydligen bra..men jag tycker det hade varit skönare att inte haft förvärkar för ibland när jag har det tvekar jag på om det är riktiga värkar. Orolig för att man inte ska fatta när man ska åka in. Men...dom säger att man känner när det är riktigt värkar!? Det löser sig !

Annars mår jag riktigt bra :)
Idag har jag och mamma varit innne i örebro och köpt skötbord och lite smågrejer. Och ikväll ska vi käka tacos här. Mysig lördag !
Men nu ska jag basta. Ha det bra alla. Hoppas jag får berätta om en liten fabian nästa gång jag bloggar. Men, det verkar inte bli nåt den här helgen iaf. Men..jag har väntat sen juni..så jag kan vänta lite till. Bara han mår bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela