Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

bakdag !

Publicerad 2010-10-08 14:45:56 i Allmänt,



Precis klar med mitt bakande, idag igen. Tycker faktiskt det e riktigt roligt att baka ! Det är så tråkigt väder också så det är inget roligt att va ute.
Ikväll ska jag träffa min pojkvän, inte träffat honom sen i tisdags tror jag:( shit va längesen. Tomt har det varit iaf. meeen ikväll så=)

Förut hade jag riktigt jobbiga förvärkar, tänkte nästan ringa till mamma och säga att hon skulle komma hem. Men dom gick över. Hade dock inte gjort nåt om man fick föda idag :)
Mormor och morfar, moster, morbröder, kusiner, jaa alla längtar så enormt efter dig ! Du kommer verkligen få alla våran kärlek snutt :)
Det är första barnbarnet för min pappa så det är så himla roligt. Det tycker han med. Kommer ihåg hur glad han blev när mamma berättade för honom :) Att få barn är inget annat än glädje, så är det !

Nu ska jag sätta fart och försöka packa lite, sen ska jag försöka ta en promenad. Igår när jag va ute och gick en sväng kände jag bara hur det tryckte neråt hela tiden. Var riktigt jobbigt faktiskt. Kissnödig blir man också, hela tiden !!! men jag är nog inte den enda gravida som känner så :)


älskade pappi och jag i turkiet 09


Vi är en familj, och vi håller ihop och stöttar varandra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela