Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Barnmorskan !

Publicerad 2010-10-11 10:26:46 i Allmänt,

precis kommit hem från barnmorskan. Hade inte samma som jag brukar ha men hon jag hade idag var riktigt bra alltså :) Hjärtslagen låg på 140 slag per minut och han har även fixerat sig nu. Det känns jätteskönt. Vanligt även att dom inte gör det men känns bara så bra att han gjort det. Får även då förhoppningar om att han kanske vill komma ut lite tidigare än 4 e november. Med tanke på att jag haft rätt kraftiga förvärkar vilket bara är bra. Livmodern förbereder sig liksom på jobbet som komma skall liksom !
Meen, vågar ändå inte hoppas på att det blir bebis den här månaden. Men, man vet ju aldrig =)
Kan inte fatta att det bara är 24 dagar kvar !

Idag ska jag städa lite och packa och stryka kläder och så. Känns inte alls kul men det behövs ! På fredag flyttar jag ju, får se om jag kanske får lägenheten på torsdag tillomed. Så till helgen är det jag som bjuder hem mamma och pappa på middag i min nya lya ;)

Men nu ska jag sätta fart, lite frukost först bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela