Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

fredag !

Publicerad 2010-10-01 09:39:19 i Allmänt,

4 veckor och 6 dagar då ! kan gå fort, kan gå sakta !
har precis kommit upp ur sängen ska äta lite frukost sen ska jag ta en varm dusch för jag är frusen idag. Besvär med förvärkar igår ikväll igen, och det gör riktigt ont när han sparkar. Inte så konstigt eftersom han är rätt stor nu.

Idag har jag inget spec inplanerat faktiskt, tar dagen som den kommer ! men nu måste ja äta, ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela