Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag...

Publicerad 2010-10-17 16:08:10 i Allmänt,

Har ni nånsin känt den där hemska känslan att det verkligen gör ont i hjärtat för nån som man älskar har sårat en!?..det har jag, och jag HATAR att ha ont i mitt hjärta..

meen, tänker framåt, tänker på lilla fabian som snart kommer ut. Längtar så sjukt mkt efter dig ! Du kommer göra mamma glad :) <3

Just nu sitter jag hos syster i karlstad ska snart rulla hemåt igen. Då blire att käka hemma hos mamma och pappa sen ska jag bege mig till min lägenhet igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela