Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag !

Publicerad 2010-10-10 12:51:29 i Allmänt,




Har precis varit och köpt mandariner. Fått dille på det igen och det gillar jag :)
har knappt kunnat sova nånting inatt. Jag lider verkligen av att jag är så sjukt känslig när jag är gravid. Men har uppfattat att andra gravida också verkar kunna vara det ..!? smågrejer som jag aldrig i princip skulle bry mig om blir sjukt stora och jag lägger ner energi på såna små saker liksom. Kan känna mig sårad av ingenting, hehe sjukt !

För övrigt hade jag en jättefin lördagkväll. Har så oerhört många fina människor runt omkring mig och det känns riktigt bra. Tack för att ni finns :) <3

Nu ska jag hjälpa mamma att städa av lite här hemma sen kommer min äldsta bror och hans familj hit. Myspys på en söndag ! Och så får jag förhoppningsvis träffa hilding idag =) vore ju mys

Mamma, barn, två hjärtan, två själar

ett starkare band har ingen sett.

Något så stort, en känsla så stark

en kärlek som står på stadig mark.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela