Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

tisdag

Publicerad 2010-10-19 16:11:41 i Allmänt,

hemma i åtorp just nu och fixar lite med adressändring och sånt. Trivs fortfarande riktigt bra i mina nya lya =) idag har jag bäddat spjälsängen och fixat lite.
Får förmodligen besök av lovisa sen, tacosmys blir !
Och på torsdag är det två veckor kvar, sköönt !

Kommentarer

Postat av: Emily

Publicerad 2010-10-19 16:31:07

När är man välkommen?? :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-19 20:11:54



Vart äre du har flyttat? =)

Skönt att du trivs =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela