Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

väntan !

Publicerad 2010-10-21 10:41:32 i Allmänt,



Är hemma hos mamma idag och tvättar lite och så. I helgen får jag äntligen min tvättmaskin så ja kan tvätta hemma, skönt !
idag är det ju då exakt två veckor kvar tills 4 e november så det är ju från och med nu tills två veckor efter beräknat datum han ska komma. Det är ju lugnt än, jag har inte gått över tiden än. Men ändå känns det som man gick över tiden för längesen..Så himla segt sista veckorna nu. Man bara går och väntar och väntar. Och det händer ju inget!? kommer jag aldrig få åka in till bb eller!? men som min brors tjej sa så sätter det ju igång på en sekund liksom. Jag känner inget just nu, men om en halv timme kan det sätta igång liksom. Verkligen när som helst !
men det är jobbigt att vänta, det är det. Och när hilding börjar fråga om jag aldrig ska föda och säger att han börjar tycka det är jobbigt att vänta så längtar man bara ännu mer. Ge mig mina värkar nu så jag får ringa till hilding och säga att det är på gång. Vilken lycka liksom ! Men just nu känns det ju som den dagen aldrig kommer, men det vet vi ju alla att den gör, även om det är segt :)

Igår va vi på ikea och köpte ett täcke till bebisen, det jag hade köpt var ju såklart till vagnen. Men nu har han ett täcke till spälsängen så han slipper ha ett minitäcke, han kommer ju va så stor liksom;) hehe

Men nu ska jag köra igång en till tvätt sen blir det lunch hos maria klockan tolv, sen hem och städa av lite.
Ha det bra alla ! jag hoppas på bb inatt, man kan ju få drömma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela