Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100901

Publicerad 2010-09-01 09:02:40 i Allmänt,

 


Klockan är inte ens nio och jag har redan varit ute och gått i dimman och ringt barnmorskan. Det här kommer bli en bra dag. Klockan halv tre ska vi på ultraljud hos förmodligen världens bästa barnmorska!? önska man fick välja vem man ville ha på förlossningen och att hon jobba där, men men:P

Efter ultraljudet funderar jag på att åka in till örebro och inskaffa en dator. Känns inte jättekul och lägga pengar på det men jag måste tyvärr, tråkiga utgifter ! men vi får se

Nu ska jag göra lite gröt och läsa tidningen;) sen blire att städa ! ha en fin dag peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela