Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100902

Publicerad 2010-09-02 20:51:13 i Allmänt,

Sitter med mina nya dator och har precis fått allt att fungera tror jag.. inte så jävla lätt att installera ett virusskydd ens, trodde det va lätt som en plätt men icke.. blir så jävla sur när jag inte kan med datorer och sånt. meen !

Nästa vecka blir det iaf första träffen med en föräldrar grupp, unga mammor och pappor. Ska bli jätteskoj verkligen. Kul och träffa andra som inte är 30 år när dom får barn liksom :) det blir mys !

ultraljudet igår var helt underbart. Kändes verkligen som det gjorde allt ännu bättre än det redan är. Hilding var med också, han satt så söt och höll mig i handen. Min pojkvän, barnets pappa. Vilken underbar känsla det var ! <3 älskar dej

Nu ska jag ta en dusch sen blire en macka med svamp på innan det är dags att slänga sig i soffan =) ha det fint, peace !

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-09-03 00:55:58

vart ska du på unga föräldrar?

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-03 22:20:10

i örebro :)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-09-13 15:33:43

Det är du & hilding igen?

Hoppas det är bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela