Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100905

Publicerad 2010-09-05 20:15:00 i Allmänt,

Haft en riktigt fin helg med min älskade. Igår blev det bla filipstadsmarken en sväng, mysi. På kvällen var vi hos min bror en sväng och fika. Massa mys.
Och bebisen sparkar som bara den och verkar må bra ! :D

Idag blev det även jobb för min del. Jättekul faktiskt ! men det känns i ryggen måste jag säga, jag som i vanliga fall har problem me ryggen liksom;S usch !
men nu ska jag ta en varm dusch och äta en svamp macka och dricka te med mamsen. Sen väntas dead man walking..sjukt bra film !
ha en fin söndag kväll, peace !

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-06 10:06:25

måste bara säga att du verkar vara stark & står på dej, det avundas jag. keep up the good work : )

kram.

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-07 10:28:56

Taack ! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela