Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100908

Publicerad 2010-09-08 12:49:59 i Allmänt,

Idag har jag en trött dag, känner mig lite konstig, mår lite illa faktiskt. Så nu ska jag lägga mig i sängen och vila och kolla på en film, måste spara energin till tjejernas kväll ;)

För övrigt hade jag en jättefin tisdga igår. Föräldrar träffen gick jättebra, det va riktigt kul. ser fram emot nästa tisdag :) Senare på eftermiddan åkte jag och hilding in till karlstad en sväng. Kolla bebiskläder och så ni vet, det är ju det man kollar på nu liksom ;) Sen åkte vi till jonna och david och fika och kolla fotboll ! de va min tisdag, nu väntar sängen ! peace



Here's how it goes
You and me
Up and down but this time
We'll, get it right ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela