Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100909

Publicerad 2010-09-09 19:35:22 i Allmänt,

Äntligen tagit mig upp ur sängen. Den här dagen har inte varit den bästa.. Vakna imorse, slog på en film och så fick jag värkar, som höll på ett bra tag. Och som håller på lite då och då..ont i ryggen har jag också. Och mår sjukt illa. Svårt att äta nästan, men har fått i mig lite kyckling iaf =)
Så den här dagen har jag spenderat helt själv i sängen..ryckte upp mig lite vid ett där och följde med mamma in till kga en snabbis. Sen var det bara hem och lägga sig igen. Men förvärkar kan tydligen vara rätt jobbiga för vissa. Alltså det gör inte så ont liksom, men det spänner liksom och det är mkt svårt att förklara. Men ni som fått barn vet nog hur det känns !?:)

aja, såna här dagar hör till, och jag har ju faktiskt inte mått alls dåligt under min graviditet, inte dom första 6 månaderna iaf. Det har ju varit skönt :)
Hoppas min fredag blir lite bättre, för vi tänkte åka in till örebro och beställa en barnstol till bebben som jag för övrigt drömde om inatt :$ mkt drömmar just nu om att man håller honom i famnen. Inte långt kvar nu ! nu ska jag ta ett bad som kan kännas underbart skönt just nu, ha en fin kväll. Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela