Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100914 - Tisdag

Publicerad 2010-09-14 20:11:21 i Allmänt,

Har precis kommit hem från min älskade bror Andreas. Måste säga att man längtar så sjukt mycket när man ser lilla Alexander som är drygt sex månader. Bebisar är så underbara. Tänk när våran lilla knodd är sex månader och bara, förhoppningsvis sitter och skrattar som alexander gör, plutt ! :)

Idag har jag befunnit mig i Örebro hela dagen, har bland annat gått på stan med min kära vän Josefin Ekström. Spenderade lite pengar på kläder till mig själv faktiskt. Känns bra ! men längtar tills man fått bebisen så man kan börja bli lite smal igen..jobbigt det här me kläder ändå !

Men nu ska jag basta sen blir det nog lite te och en bra film. Önskar min underbara pojkvän va här men, får träffa honom imorron iaf =) Ha en fin kväll, peace !

Fabian Sjölander, det känns rätt i hjärtat =)


dom här fina från scorett vill jag ha, mitt nästa inköp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela