Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100915 - onsdag

Publicerad 2010-09-15 15:17:12 i Allmänt,

Har tagit en paus i mitt städande. Tänkte lägga in en bild på magen så ni får se att jag har blivit riktigt rund nu.



vecka 32+5. Fått värsta kulan nu. Men har inte blivit tjock för övrigt säger alla, men själv känner jag mig som en tunna och världens rundaste. Men jag tror de flesta gravida känner sig så :) Har dock ingen aning om hur mycket jag har gått upp under graviditeten eftersom jag inte vägt mig från början, det är lite synd men ! När vi var hos barnmorskan i måndags hade iaf magen växt från 27 cm till 30, och min mage ska vara 35 cm när den växt klart på längden. Och hjärtslagen låg på 138 =)  Om jag inte räknat fel är det 7 veckor kvar imorron. Myys !
Men nu ska jag städa klart sen kommer hilding hit :) ha en fin dag alla, peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela