Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100919

Publicerad 2010-09-19 22:02:41 i Allmänt,

Sitter och kollar på valvakan.. känner mig kanske lite besviken över hur det ser ut att bli, en gång till..
visst, förstår dom som röstar på alliansen eftersom dom sänker skatter och så, men dom glömde visst bort dom sjuka och utstötta i samhället. Pengar är viktigt, jävligt viktigt. Men det känns mer viktigt att alla får en chans att lyckas. Jag tycker inte det känns rätt när en sjukskriven som lider av cancer tvingas jobba för att inte bli av med sitt jobb. men, det är så vi vill ha det verkar det som :)

nu ska jag ta en dusch och kanske kolla på en film, valvakan känns inte så intressant längre:) ha en fin kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela