Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100921

Publicerad 2010-09-21 18:41:10 i Allmänt,

Precis kommit hem från unga föräldrar..jag bara älskar det. Så skönt och bli lite förberedd på allt som komma skall;) idag prata vi förlossningar och fick förklarat alla olika skeden och vad som händer osv..det är bra för då blir man liksom trygg. Man vet lite vad det handlar om liksom. Och så fick vi se på en film om förlossningar och ja måste säga att den gav bara positiva reaktioner från min sida iaf. Det är ju inte som på film som man tror först, det är lugnt liksom och tjejen ligger inte och gapar sådär som på film:P joo, visst det finns undantag men :)man klarar det ju ! jag längtar ! <3

men nu ska jag fika, ha det bra ! peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela