Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

100926 - söndag !

Publicerad 2010-09-26 19:10:36 i Allmänt,

Haft en bra helg, men nu är det söndag och det är dags för en ny vecka..det innebär att på torsdag är det endast fem veckor kvar ! känns så nära, men ändå så långt borta !

kopierade en lista på gravid besvär eftersom jag har så tråkigt just nu !

Halsbränna: ibland, har dock haft halsbränna hela dagen idag.. 
Ryggbesvär: ja, men bara när jag lägger mig i sängen på kvällen. svanken !!
Bäckenbesvär: nej
Muskel och vadkramp: nej 
Åderbrock: nej 
Hemorojder: Nej
Hård mage/förstoppning: Nej
Gasig mage: nej
Nästäppa: nej 
Urinvägsinfektion: Nej
Känsligt tandkött: Nej
Bättre hy och hår: Nej, sämre hy vissa perioder. 
Illamående: nej 
Ömma bröst: Nej
Viktökning: eftersom ja inte vägt mig från början vet ja inte =/
Trötthet: jaa, trött mest hela tiden
Upp och ner i humöret: oh ja.. 
Strimmor på magen: Nej inte än iaf..
Putande navel: ja, lite
Svullnader: nej
Yrsel: nej
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: jaa, senaste veckan har vart jobbig :P
Blodbrist/ järnbrist: nej 
Sammandragningar: yes..
Sömnproblem: ja, mycket faktiskt
Blödningar: nej 
Ökade flytningar: nej
Trängningar att kissa: Nej
Nytt matbehov: går i perioder, ibland kan ja äta mkt ibland ingenting alls !

Kommentarer

Postat av: -

Publicerad 2010-09-26 21:22:49

mys med bebis, lycka till med allt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela