Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

förlossning, bb !

Publicerad 2010-09-30 18:16:32 i Allmänt,

Idag var vi på förlossningen och bb och kollade in lite. Så man vet hur rummen ser ut osv. Lite kul att en i föräldrargruppen fick en liten son i förrgår, så vi fick kika lite på honom. Så himla fin va han ! ååh, blir riktigt avis på alla som får innan såhär, man vill ju bara ha lilla knodden här :)
Det är rätt skönt att höra från barnmorskorna att när man är ung så har man mkt lättare att föda barn. Man är som skapt för att föda barn nu. och förlossningarna går ofta ganska fort. Det är ju en oerhört stor tröst om man tycker det känns tungt ibland. Blir helt pirrig och fylls av en positiv nervositet när jag tänker på förlossningen. Ge mig värkarna nu.
Förresten är det exakt 5 veckor kvar tills han är beräknad, om han ändå bara kunde komma nån vecka tidigare !

men nu ska jag ta en smörgås sen ska jag åka och kolla på lite innebandy, ha en fin kväll :)

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2010-09-30 23:11:00

haha tror du?=) är ganska säker på att jag kommer gå över tiden, men men man vet aldrig, Allt bra med dig?=)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-10-01 09:28:12

ja det tror jag ! :) jaa det är bra, men sista fem veckorna känns fan sega. Tiden går knappast framåt känns det som;S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela